یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

آخرین وضعیت ثبت نام کاروانهای حج 98

  • 25 اردیبهشت 1398
  • 11:10
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 590 بازدید
  • Article Rating
آخرین وضعیت ثبت نام کاروانهای حج 98

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت  کاشان؛ عباس نیکونیا رئیس اداره حج و زیارت درخصوص جزئیات ثبت نام و اعزام حجاج حج تمتع ۹۸ این شهرستان گفت: امسال از مجموع ۸۶ هزار و ۵۵۰ نفری که به سرزمین وحی اعزام، تعداد 660 نفر از شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل خواهند بود. که البته در تلاشیم تا این تعداد افزایش یابد.

وی افزود؛ از تعداد ۶۶۰ زائر بیت الله الحرام ۳۵۶ نفر خانم و ۳۰۴ نفر آقا به همراه 24 نفر عوامل در قالب ۵ کاروان، ۴ کاروان مدینه قبل و یک کاروان مدینه بعد از دوشهرستان کاشان و آران به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

نیکونیا درخصوص سن زائرین اعزامی گفت؛ مسن ترین و جوان ترین زائرین این شهرستان هردو خانم با سن 89 سال و 23 سال می باشند.

نیکونیا در خصوص اعزام یک گروه مجموعه هتل در مکه نیز خبر داد و گفت؛ در سالجاری یک گروه 7 نفره به مدیریت آقای محسن گلسرخ هتل مرجان الفرات مکه مکرمه با ظرفیت 970 نفر از حجاج استانهای تهران، خراسان رضوی و همدان را در اختیار خواهند داشت.

رئیس اداره حج و زیارت کاشان در خصوص هزینه حج تمتع ۹۸ توضیح داد: بخش اعظم هزینه های حجاج مربوط به هزینه ارزی است؛ امسال با عنایت رئیس جمهور و دولت محترم، ارز با نرخ 7 هزار تومانی برای حج در نظر گرفته شد.

نیکونیا افزود: حداقل قیمت حج سالجاری برای کاروانهای کاشان 23 میلیون تومان و حداکثر قیمت 27 میلیون تومان می باشد.

عباس نیکونیا همچنین در خصوص پرداخت هزینه های حج در مرحله دوم اظهار داشت:طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، هزینه سفر حج تمتع ۹۸ در دو مرحله انجام گرفت که واریز مرحله اول مبلغ 15 میلیون تومان و واریز مرحله دوم نیز از تاریخ دهم اردیبهشت ماه آغاز شده است.

وی درخصوص پروازهای کاروانهای کاشان نیز اظهار داشت؛ تاریخ دقیق پروازها تا کنون اعلام نشده است ولیکن پروازها در تاریخ 17 تیر ماه به بعد آغاز خواهد شد. که کلیه پروازهای این شهرستان از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست