دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

ثبت نام بیش از 22 هزار نفر از شهرستان کاشان در پیاده روی ایام اربعین

ثبت نام بیش از 22 هزار نفر از شهرستان کاشان در پیاده روی ایام اربعین

عباس نیکونیا امروز با اشاره به آخرین آمار نام نویسی زائران اربعین حسینی در سامانه سماح گفت: بحمداله امسال برگزاری راهپیمایی ایام اربعین حسینی با اقبال عمومی مردم دارالمومنین کاشان صورت گرفته که شاهد آن ثبت نام بیش از بیست و دو هزار نفر از مشتاقان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در سامانه سماح می باشد.

رئیس اداره حج و زیارت کاشان با بیان اینکه متقاضیان، ثبت نام خود را به روزهای آخر و نزدیک ایام اربعین موکول نکنند گفت: درگاه اینترنتی سامانه سماح به آدرس https://samah.haj.ir/ با خدمات دهی مناسب در خدمت متقاضیان می باشد.

وی افزود: متقاضیان سفر اربعین حسینی می توانند از طریق دفاتر خدمات زیارتی سازمان حج و زیارت در سطح شهرستان های کاشان و آران و بیدگل یا حتی از طریق اینترنت خانگی به این سامانه وصل شوند و عملیات نام نویسی را به سهولت انجام دهند.

نیکونیا ضمن اعلام وضعیت عادی در مرزهای خروجی گفت، زائرین از مرزهای مهران، چزابه و شلمچه در نهایت آرامش و نظم در تردد می باشند لذا به زائران توصیه می‌کنیم که حتما با در دست داشتن گذرنامه معتبر با حداقل اعتبار 6 ماه به مرزها مراجعه کنند تا دچار مشکل نشوند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست