پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

پویش عزاداران حسینی کارگزاران زیارتی

پویش عزاداران حسینی کارگزاران زیارتی
محرم امسال با نصب پرچم اقامه عزای حسینی، خانه ی هر خادم ضیوف الرحمن عزاخانه ی حسینی و هر دفتر زیارتی، حسینیه حسینی خواهد شد.

باز اين چه شورش است که در خلق عالم است                باز اين چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

 

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِک

 

پویش عزاداران حسینی کارگزاران زیارتی

 

هیچ حادثه و اتفاقی نمی تواند واقعه  عاشورای حسینی را تحت الشعاع قراردهد.

 

     به رسم سنت دیرینه هر سال، در محرم امسال نیز لباس سیاه به تن خواهیم کرد و بر مظلومیت ارباب بی کفن حضرت ابا بدالله الحسین و یاران باوفا و فرزندان غریبش خواهیم گریست و همواره زیر پرچم حسینی و تبعیت از آن امام غریب خواهیم ماند .

     اینک که ویرس منحوس کرونا امتحان دیگری را بر سر راه ما قرار داده و دشمنان اسلام و معاندین چشم انتظار خاموشی این چرا پرفروغ هستند و با لطایف الحیل مختلف بدنبال خدشه دار نمودن چهره دین و مذهب می باشند، بر اساس تدبیر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای   (حفظه الله) و مراجع عظام تقلید، با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه عزا خواهیم نمود.

با نصب پرچم اقامه عزای حسینی، خانه ی هر خادم ضیوف الرحمن عزاخانه ی حسینی و هر دفتر زیارتی، حسینیه حسینی خواهد شد.

    بدینوسیله از کلیه کارگزاران زیارتی ارزشی و با اخلاص درخواست می گردد؛ با نسب پرچم مشکی بر درب منازل و دفاتر زیارتی خود و سلام عاشقانه روزانه در ماه های محرم و صفر قبل از  اذان ظهر در منازل و دفاتر خود، ضمن عرض ارادت به محضر حضرت ابا عبدالله الحسین و یاران با وفایش، مراتب تسلیت و تعزیت خود را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج ا..  تعالی فرجه الشریف) نیز اعلام نمائید.

    همچنین شایسته است؛ در راستای نذر سلامت کارگزاران زیارتی شهرستان کاشان، محبانی که از توانایی جسمانی مناسبی برخوردارند، نسبت به اهدای خون اقدام نمایند. ان شاالله به حرمت خون های اهدایی عزیزان، خداوند مهربان این بلیه را از کره خاکی مرتفع نماید.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست