جمعه 28 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

آئین تجلیل از حماسه سازان دفاع مقدس ویژه کارگزاران زیارتی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل

آئین تجلیل از حماسه سازان دفاع مقدس ویژه کارگزاران زیارتی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل

     به گزارش روابط عمومی اداره حج و زیارت کاشان، آئین تجلیل از حماسه سازان دفاع مقدس ویژه کارگزاران زیارتی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با حضور مدیران دفاتر خدمات زیارتی و مدیران کاروان ها و مجموعه حج تمتع روز دوشنبه مورخ 07‏/07‏/1399 در سالن کنفرانس این اداره برگزار گردید.

     این مراسم با حضور معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان و فرمانده محترم نیروی مقاومت بسیج سپاه کاشان به منظور گرامیداشت رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

    این برنامه در ساعت 10 صبح، بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و با عرض خیر مقدم از مدعوین و حاضرین از سوی سرپرست اداره حج و زیارت آغاز و سپس جناب آقای دکتر مرتضایی، معاون استاندار و فرماندار محترم ویژه شهرستان کاشان از رشادت ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و شهدای این دوران یاد نموده و تصریح کردند؛ بر اساس بررسی‌های انجام شده، کاشان به عنوان بزرگترین شهرستان پشتیبان جنگ در کشور شناخته شده که این مهم از بزرگترین افتخارات مردم این خطه ولایتمدار است.

   ایشان در پایان سخنان خود افزودند: اگر چه امسال، حضور فیزیکی مسلمانان به دلیل شیوع ویروس کرونا در موسم حج تمتع امکان‌ پذیر نبود، اما برگزاری برنامه‌های معنوی، مذهبی و سیاسی از جمله محکوم کردن جنایت‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و همچنین توطئه‌های رژیم نژادپرست صهیونیستی نباید متوقف گردد. 

      در ادامه مراسم، سرهنگ پاسدار جناب آقای اکبری، فرمانده محترم نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان در وصف ایثارگری و فداکاری رزمندگان اسلام به ایراد سخنرانی پرداختند.

     مدیحه سرایی یکی از مادحین در وصف ائمه اطهار (س) به همراه خاطره گویی از مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس، بخش دیگری از مراسم بود که گرمی بخش این محفل شد.

     در پایان این آئین، با اهدای لوح تقدیر توسط معاون استاندار و فرماندار محترم ویژه شهرستان کاشان و فرمانده محترم نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان از 27 یادگار دوران دفاع مقدس از مجموعه کارگزاران زیارتی اعم از خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

 لازم به ذکر است، برگزاری آئین تجلیل از یادگاران دفاع مقدس ویژه کارگزاران زیارتی شهرستان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردید.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست