جمعه 28 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

سرپرست اداره حج و زیارت کاشان؛ ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، مصداق بجا آورد حج ملت بزرگ ایران بود.

سرپرست اداره حج و زیارت کاشان؛ ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، مصداق بجا آورد حج  ملت بزرگ ایران بود.

به گزارش روابط عمومی اداره حج و زیارت کاشان؛ متن کامل این پیام به شرح زیر است:

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادآور فریضه واجبی است که نماد وحدت کلمه و از ارکان مهم دین مبین اسلام در مسیر تحقق پیشرفت و احیای امت اسلامی و توشه ای برای دنیا و آخرت انسان هاست.

و یقیناًًً ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، مصداق بجا آورد حج  ملت بزرگ ایران بود.

 مگر نه این است که در حج ابراهیمی به دنبال وحدت امت اسلامی، برائت از مشرکین و قربانی اسماعیل وجودمان هستیم. پس بی شک؛ انقلاب اسلامی ایران را از هر منظر که بنگریم، روح حج را در آن متبلور خواهیم یافت.

استقرار حکومتی اسلامی با پشتوانه‌ اراده و خلوص ملتی بیدار و هدایت ابراهیم زمان، حضرت امام خمینی(ره)؛ با وحدت و یکپارچگی، قربانی هوس های دنیا پرستانه، حقیقت‌خواهی و ظلم‌ستیزی به سلطنتی پایان داد که سال‌های مدیدی دستاویز دست درازی مستکبران بر خاک زرخیز ایران اسلامی بود.

امروز؛ طلیعه چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی را در حالی پشت سر می‌گذاریم که دشمن، خشمگین از شکست های ذلت بار خود، آخرین تیرهای زهر آلود خود را در تقابل با مردم انقلابی و حاکمیت ایران اسلامی نشانه رفته و غافل از وعده الهی «و مکروا و مکر اللّه و اللّه خیر الماکرین» است.

      اداره حج و زیارت کاشان ضمن پاسداشت یاد و خاطره همه‌ شهدای انقلاب اسلامی، فرارسیدن چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی ایران را محضر رهبر معظم انقلاب (حفظه الله)، خانواده‌های معزز شهدای انقلاب، شهدای سال 1366 حج شهرستان کاشان و کلیه کارگزاران زیارتی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال، تداوم و استمرار راه انقلاب اسلامی را برای همه مسلمین و آزادی‌خواهان جهان مسئلت می دارد.

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست