ﺳﻪشنبه 01 خرداد 1403
EN

دفاتر/شرکت های خدمات زیارتی

مشاهده خبر

طرح خود مراقبتی ویژه دفاتر خدمات زیارتی کاشان در هفته پدافند غیرعامل برگزار شد.

طرح خود مراقبتی ویژه دفاتر خدمات زیارتی کاشان در هفته پدافند غیرعامل برگزار شد.

     جلسه آموزشی توجیهی با عنوان طرح خود مراقبتی ویژه دفاتر خدمات زیارتی در هفته پدافند غیرعامل با دعوت از سرهنگ پاسدار طاهری و با حضور پرسنل اداره حج و زیارت کاشان و مدیران دفاتر خدمات زیارتی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در سالن کنفرانس اداره حج و زیارت برگزار گردید.

     در این جلسه که با هدف آگاه سازی و ایجاد آمادگی های لازم در برابر تهدایدات و آسیب های مرتبط با اقدامات معاندین و عوامل مزدور خارجی و داخلی با همکاری فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار گردید، راهکارها و تمهیدات لازم در ارتباط با کاهش ضرر و زیان به اموال عمومی جامعه ارائه گردید.

حمیدرضا بهروزی فر سرپرست اداره حج و زیارت کاشان با اشاره به جایگاه رفیع سیاسی و امنیتی نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان افزود: معاندین نظام برای مخدوش نمودن این جایگاه در تلاشند تا از طریق اغفال و تطمیع عوامل مزدور یا فریب خورده داخلی در شرایط نامناسب اقتصادی کشور خساراتی را بر پیکره میهن اسلامی وارد نمایند که از نمونه های آن می توان به وقوع حوادثی چون آبان ماه 98 و دی ماه 96 اشاره نمود.

     در ادامه این جلسه، سرهنگ پاسدار طاهری با تحلیلی از اوضاع کشورهای منطقه و امنیت حاکم بر کشور ایران اسلامی، به ارائه مطالبی پیرامون نحوه خود مراقبتی در شرایط بحرانی پرداختنند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.