یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مشاهده خبر

رئیس حج و زیارت کاشان گفت: از آغاز پیش ‌ثبت‌نام متقاضیان حج تمتع ۱۴۰۳ تاکنون ۳۰۰ نفر در این شهرستان نام‌نویسی کرده‌اند.

  • 12 بهمن 1402
  • 08:05
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 117 بازدید
  • Article Rating
رئیس حج و زیارت کاشان گفت: از آغاز پیش ‌ثبت‌نام متقاضیان حج تمتع ۱۴۰۳ تاکنون ۳۰۰ نفر در این شهرستان نام‌نویسی کرده‌اند.

حمیدرضا بهروزی فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش ثبت‌نام متقاضیان اعزام به حج تمتع از ۱۵دیماه امسال آغاز شد و براساس زمان‌بندی و تاریخ ودیعه‌گذاری تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.
وی اظهار کرد: براساس زمان‌بندی انجام شده متقاضیان اعزام به حج تمتع لازم است یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به صورت علی‌الحساب پرداخت کنند.
رئیس حج و زیارت کاشان بیان کرد: افراد دارای اولویت تشرف به حج تمتع سال ۱۴۰۳ باید با مراجعه به سامانه https://reserve.haj.ir نسبت به تکمیل و به‌روز رسانی اطلاعات خود و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.
وی با اشاره به فعالیت ۲۷ دفتر خدمات زیارتی در کاشان ادامه داد: افرادی که امکان ثبت‌نام به صورت غیرحضوری و اینترنتی ندارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر و شرکت‌های زیارتی کاشان نسبت به ثبت‌نام مقدماتی اقدام کنند.
بهروری فر گفت: متقاضیان بعد از قطعی شدن ثبت‌نام باید دارای گذرنامه حداقل با تاریخ اعتبار ۲۰ آذر ۱۴۰۳ باشند و عملیات اعزام کاروان‌های حج تمتع از اوایل ماه ذی‌القعده - دهه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ - پیش‌ بینی شده است.
وی از اعلام اولویت‌های شهریور ۱۳۸۶ برای مراجعه و انجام پیش ثبت‌نام حج ۱۴۰۳ نیز خبر داد و افزود: ثبت‌نام دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع مربوط به شهریور سال ۱۳۸۶ از روز شنبه ۷ بهمن آغاز شده است.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.